luni, 5 octombrie 2009

Din opiniile cititorilor

Reproduc mai jos opiniile unora dintre cititori. Acestia vor ramane anonimi, iar mesajele pe care le primesc de la ei sunt sterse imediat.

Cititor 1:

Nu am cunoscut personal subiectul povestirii, am interactionat cu unele dintre fostele tale colege, care mi-au lasat o impresie foarte buna.
Vreau doar sa te felicit pentru ce ai inceput si sa contribui astfel la intarirea credintei ca e foarte bine ce faci! Indiferent ce ar spune unii sau altii, daca ceea ce ai scris e real in proportie de 44.25%, atunci ceea ce faci e justificat. Si eu cred ca e real.
Nu stiu care va fi efectul, dar stiu clar ca nimeni nu are dreptul sa se poarte astfel cu ceilalti, angajati sau simpli oameni. Si daca se simte D-zeu si isi permite de toate, trebuie sa fie pregatit sa suporte si consecintele.
Am trimis linkul catre toti ei pe care ii stiu si iti garantez ca voi evita orice fel de colaborare cu o astfel de persoana!
Imi place cum povestesti!

Cititor 2:
Nu am citit inca blogul dar stiam de mult ca Furnica e un jegos. Poate mai revin dupa ce citesc.

Cititor 3:
Bravos :)))

Un comentariu: