miercuri, 2 decembrie 2009

Puterea exemplului

Cu o floare nu se face primavara. La asta m-am gandit cand am creat acest blog. Am considerat ca va fi un esec pentru ca nu il va citi nimeni, iar un om ca Radu Furnica va ramane nu doar nepedepsit pentru rautatea lui, ci si un necunoscut.

Nu este cazul. Din doua motive:
1. Acest blog are mai multi vizitatori decat ma asteptam.
2. Mai sunt si alti angajati nemultumiti de sefii lor, iar cei carora le-a ajuns cutitul la os vor sa isi faca blogurile lor sau sa imi trimita mie textele sa le public.

Srpijin cu cea mai mare placere ambele variante.

Pentru cei care vor sa creeze astfel de bloguri nu este greu deloc.
Creati un cont de email pe google si un blog pe blogspot sau pe wordpress. Folositi un nume fictiv si scrieti numai dintr-un internet cafe.
Este normal sa ramaneti anonimi pentru ca asa incepe o revolutie.

Atat timp cat ceea ce scrieti este adevarul, oamenii vor intelege de ramaneti anonimi.
Un aspect care ne priveste in special pe noi, femeile, sunt situatiile de hartuire sexuala. Am suferit asa ceva si mi-a fost dificil sa depasesc momentul. Trebuie sa scrieti despre asa ceva pentru ca astfel de lucruri nu trebuie sa ramana nepedepsite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu