vineri, 11 decembrie 2009

Radu Furnica

Radu Furnica este fostul meu boss.

Acest post este modificat in urma mesajelor pe care le-am primit de la fostii mei colegi. Ei imi sugereaza ca acest blog nu ar trebui sa exprime doar frustarile mele si caracteristici generale ale lui Radu Furnica, ci sa povesteasca intamplari reale care sa confirme cele spuse de mine.

Astfel incat ii invit, atat pe fostii mei colegi cat si pe fostii lui clienti, sa imi trimita texte cu intamplari pe adresa opizdulice@gmail.com si le promit ca le voi publica integral, asa cum imi sunt trimise.

Imi voi exprima in continuare si nemultumirile mele pentru ca Radu Furnica este un vanzator foarte bun de iluzii. Ne-a promis, mie si colegelor mele, marea cu sarea, dar nu a facut altceva decat sa ne trateze ca pe niste sclavi si sa ne sileasca sa facem multe lucruri lipsite de etica in legatura cu clientii nostri, sa ii mintim in proiecte si sa facem in asa fel incat sa plasam neaparat un om, chiar daca nu era cel mai bun, doar ca sa isi ia el banii.

Pana acum nimeni nu a spus nimeni nimic despre el rau sau bun. Eu vreau sa va spun ce fel de om este pentru ca cei care vor lucra pentru el in viitor si corporatiile care ii vor fi clienti sa stie cu cine au de-a face.

Expresiile vulgare intalnite in text sunt cele folosite in fiecare zi de Radu Furnica, astfel incat o sa rog cititorii sa nu se simta ofensati de limbajul meu. Eu doar reproduc in scris un stil de exprimare.

Radu Furnica este presedintele Leadership Development Solutions (executive search), Brainbank (recrutare middle management) si Talent Gate (recrutare entry level).

Va urma

2 comentarii:

  1. Este timpul ca Radu Furnica sa inteleaga ca nu poate face orice fara sa existe repercusiuni.
    Go Girl!:)
    Fair Lady

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba poate sa faca orice pe plantatia Sa cu proprii sclavi! Ca doar Ne-a dat o paine sa mancam. Si noi, precum niste rame tradatoare, nu am putut macar sa-l veneram, sa-l preamarim si sa-i pupam picioarele.
    Noi fiind, de altfel, niste bieti amarati, fara prea multa carte si cu o farama de creier ce ne-am aciuat la pomana DOMNULUI.
    De fapt, nu meritam nimic pentru ca binele suprem ni se intamplase prin simpla Lui existenta in fata noastra.
    Preamarite, esti atat de mic!

    RăspundețiȘtergere